Informacje dodatkowe

Natalia Soszyńska

Mieszka i pracuje w Gdańsku. Jest creative copywriterką i promotorką czytelnictwa. Prowadzi agencję reklamową Wszystkie Litery i Gdański Klub Książki, pracuje przy organizacji festiwali literackich (Literacki Sopot 2016-2019, Gdańskie Targi Książki) oraz akcjach charytatywnych dla migrantów i ofiar wojny w Ukrainie.

Łączy literaturę z marketingiem, książki z reklamą. Dba, by jej rozmówcy i rozmówczynie zaprezentowali się z jak najlepszej strony w czasie spotkań autorskich. Zawsze jest świetnie przygotowana. Nie prowadzi niekończących się monologów, nie zadaje pytań z własną gotową odpowiedzią. Lubi rozmawiać, słuchać, dopytywać.W czasie prowadzonych przeze nią spotkań, można się pośmiać – wierzy w dowcip i spontaniczność jako wartościowe formy komunikacji.

Dotychczas prowadziła spotkania z: Martinem Caparrosem, Małgorzatą Rejmer, Adamem Robińskim, Barbarą Piórkowską, Zbigniewem Rokitą, Urszulą Jabłońską, Jakubem Żulczykiem, Łukaszem Orbitowskim, Pawłem Huelle. Zrobiła wywiady z: Olgą Tokarczuk, Ewą Winnicką, Cezarym Łazarewiczem, Magdaleną Grzebałkowską, Martinem Caparrosem, Łukaszem Orbitowskim, Mariuszem Szczygłem, Jackiem Dehnelem, Maciejem Świerkockim, Antonią Lloyd – Johns, Mary Lou Longworth.

Jest podwójną laureatką konkursu zorganizowanego przez Dom Kultury w Łodzi “Dekameron 2020” na opowiadanie. Zdobyła European Design Award 2019 i DNA Paris Award za pracę kreatywną w projektach z gdańskim TOFU Studio.

Lubi wyzwania. Zagląda zazwyczaj tam, gdzie inni nie patrzą. Dzięki temu ma niekończącą się energię do pracy kreatywnej.